6 na 6 czyli skateboarding

Pycio – obiecałem to wrzucam ;)
fotki stare jak świat, a przynajmniej ja nie pamiętam z kiedy..  generalnie historia ta odbyła się zaraz po imprezie u Radzia na której to spałem w ogródku ;) o 5:00 powrót z imprezy – o 8:30 wyjazd do Rzeszowa na zawody.. kadry są tak przemyślane jak i nasze samopoczucie tamtego pięknego dnia.. dodam jeszcze, że mój piękny chromowany zenit 80 wzbudzał większe zainteresowanie niż panowie na deskach – jak znajdę jakieś jego zdjęcie to też wrzucę, a co!

Jedna uwaga do wpisu “6 na 6 czyli skateboarding

  1. Drogi Bartku :) przez najmniejszą chwile nie powiąpiewałem w fakt, iz wrzucisz te zdjęcia po naszej niedzielnej rozmowie.
    Moja mina na zdjęciu wskazuje, że ból głowy tamtego dnia był pokaźny bo sporych rozmiarów była impreza kilka godzin wczesniej:)
    Dodam tu Twój a mój ulubiony cytat z tamtego dnia: „Ja chyba jestem jakiś nienormalny po co ja ze sobą wziołem gumowe winogronko?”.
    TAM ODBYŁ SIE KOCZING ! :)

Skomentuj

